Nvidia Denetim Masası Erişim Reddedildi Hatası Çözümü-WebTeknisyeni

Bazı oyunlarda nvidia denetim masasından nvidia kartını seçip uygula dediğimizde bu hatayı alabiliriz.

Bu hatayı Denetim Masası >>Sistem ve Güvenlik>>Windows Güvenlik Duvarı>>Bir uygulamaya güvenli duvarında izin ver seçeneklerini takip ederek uygulamaya güvenlik duvarından ayarlayabilirsiniz.


Bu pencerede ayarları değiştire basarak izin vermek istediğiniz veya nvidia denetim masasında hata ile karşılatığınız uygulamayı ekleyerek Nvidia Denetim Masasından nvidia ile çalıştır seçeneğini aktifleştirebilirsiniz.






4 yorum

Ben genel ayarları değiştiriyorum Erişim reddedildi hatası alıyorum. Bu güvenlik duvarından hangi programa izin vermeliyim?

Reply

Ayarları değiştir dedikten sonra 'Başka bir uygulamaya izin ver' e tıklayın hata aldığınız oyun veya programı ekleyin

Reply

Arkadşlar Eğer Böyle Olmuyorsa
1- Pcnizi güvenli modda açın
2 DDU indirin
3 DDU dan clean and shutdown olucak ona tıklayın
4 nvidianın en güncel driverını geri kurun

Reply

https://www.youtube.com/watch?v=cwd6JNNtSOE

Reply

Yorum Gönder